Håndhygiene i lunsjpausen?
Torsdag 6. mai kl 11.30 holder Folkehelseinstituttet et halvtimes webinar om håndhygiene i helsetjenesten.
Torsdag 6. mai kl 11.30 holder Folkehelseinstituttet et halvtimes webinar om håndhygiene i helsetjenesten.
Vaksineringen mot Covid-19 har fått øynene opp hos mange for hvor viktig det er å utnytte hver eneste dråpe på glasset. På øyehelsefeltet er man langt fremme på dette området.
Flere av partienes helsepolitiske talspersoner på Stortinget mener at Norge må bedre ordninger innen syn og øyehelse. De tar til orde for at det offentlige har et ansvar for å avdekke synsproblemer og øyesykdommer tidlig og for å gi raskere oppfølging.