Primærhelsemeldingen
Helse- og omsorgsminister Bent Høie la frem Primærhelsemeldingen i går på Helsekonferansen. Norges Optikerforbund var tilstede for å høre ministeren, men også for å skape forståelse for at synsfunksjonen er en viktig del av folks helse og derfor en naturlig del av førstelinjehelsetjenesten.