Helt siden 1966 har Silmo vært et møtested for optikkbransjen i hele Europa. I år presenterer Paris-messen seg med en mer salgsorientert profil enn tidligere, og med fire hovedtemaer: Fashion, Health, Innovations og Training. Messeområdet vil bli designet som en avansert optisk butikk!
Silmo-messen er en institusjon, ikke minst for den optiske bransjen i Norge. Til neste år har Silmo 50-årsjubileum!
Besøkende kommer til messen for å få nye opplevelser som kan bidra til å utvikle deres forretningsvirksomhet, de venter å få glimt inn i fremtiden, og oppdage ny teknologi, innovasjoner, original design og kommende moter. Samtidig vil de ha informasjon om produkter og de siste trendene, forteller de i en pressemelding.
Med utgangspunkt i disse forventningene har Silmo lagt opp programmet rundt fire hovedemner som er: Fashion, Health, Innovations og Training.
Silmo 2015 er formet som en avansert optisk butikk, og butikken er bygget opp rundt salgsorienterte visuelle koder. Silmo har i år valgt å bruke shoppingbagen som sin egen merkevare.
I fjor hadde Silmo 950 utstillere, og drøyt 33 000 besøkende fra 40 land.
Silmo arrangeres i Paris 25.-28.september
Klikk deg til deres nettside
For mer informasjon kan du også kontakte Franske fagmesser i Norge, telefon: 22 50 88 88, epost: norway@promosalons.com